9 Nyíl

Döntetlenek után, döntő előtt...

2018. május 11. 17:46 - adam_f

2018 Unibet Preimer League of Darts - BHGE Arena, Aberdeen (értékelések)

Túl vagyunk tizenöt csodálatos héten, amelyeken a világ jelenlegi legjobb tíz játékosa szórakoztatott bennünket a Premier League keretein belül. Mára már csak négyen maradtak, akik között jövő héten dől el a trófea sorsa a londoni O2 Arena falai között. Egy szenzációs, három döntetlent is hozó aberdeen-i este után nyilatkoztak a főszereplők, amit  szokásunk szerint most mi is közreadunk nektek, természetesen magyar nyelven...

20170928135956_83.jpg

GARY ANDERSON (SCO):

anderson_plaberdeen_600.jpg

"Örülök a ma esti győzelmemnek, nagy dolog ez nekem a rájátszás előtt. Rotterdam óta kissé döcögősen ment a játék, ezért is vagyok büszke a Michael elleni sikerre. Ez a tizenöt hét elmúlt, és már csak egy este van hátra..."

DARYL GURNEY (NIR):

gurney_plaberdeen_600.jpg

"Biztos, hogy pozitív élményekkel gazdagodtam. Lassan indultam neki, mert kicsit ideges voltam, főleg az első öt-hat héten, de aztán az Ítélet Éjszakája után jobban ment a játék. Panaszra nincs okom, a világ legjobb játékosai ellen játszhattam, ráadásul a legjobb közönségek előtt - mi mást kívánhatna egy ilyen magamfajta dartsjátékos?"

MICHAEL SMITH (ENG):

smith_plaberdeen_600.jpg

"Nem voltam valami jól az este. Akár otthon is maradhattam volna, de nem akartam csalódást okozni az embereknek, hiszen Premier League játékosként nagy felelősségem van feléjük. A betegségem mindig kísért engem, de én minden meccset meg akarok nyerni, ami még előttem áll, úgyhogy harcolni fogok."

ROB CROSS (ENG):

cross_plaberdeen_600.jpg

"Nem játszottam annyira jól. Néhány napnak el kell telnie ahhoz, hogy újra nyilat vegyek a kezembe, de jövő héten keményen fogok menni. Sokat tanultam ebben az évben, elégedett vagyok azzal, amit elértem, de jövőre már tapasztaltabban fogok nekiállni mindennek."  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr2013908394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása