9 Nyíl

Webster: Egy életen át él az esély

2018. július 26. 12:33 - Denis Potvin

2018 BetVictor World Matchplay Darts - Winter Gardens, Blackpool (az ötödik nap értékelései)

A szerdai napra is maradt világbajnok-verés a BetVictor World Matchplay második fordulójában. A hős ezúttal Darren Webster volt, aki a Rob Cross ellen nyert 11-8-ra, ahogy ez a tegnapi tudósításunkból is kiderült. Webster természetesen nagyon elégedett volt a teljesítményével és egy mondatban megfogalmazta a darts filozófiáját is, vagyis egy életen át él az esély.

680x340-betvictorworldmatchplaylogo.png

„Nagyon élveztem ezt a győzelmet, nagyszerű érzés legyőzni a világbajnokot – mondta Webster, aki hozzátette, hogy ha az élvonalba kerül az ember, akkor még többet kell tennie ahhoz, hogy onnan is előrébb lépjen: „Tudom,, elég jó vagyok ahhoz, hogy le tudjam győzni még a legjobb játékosokat is, és ezt most meg is mutattam.

Az embernek egész karrierje során megvan a lehetősége arra, hogy bejusson az első tízbe, és most ez a győzelem is bizonyította, hogy nekem is van esélyem, csak folyamatosan tartanom kell ezt a szintet. Talán életem legszebb meccsét játszottam, de még mindig van bennem egy húsz százaléknyi tartalék ahhoz, hogy a nagyszínpadra jussak. Nem igazán kedvelek Mensur ellen játszani, de már most nagyon várom a meccset.”

websterr2q_600.jpg

Suljovic, aki Ian White-ot állította meg, négy év alatt harmadszor jutott a torna negyeddöntőjébe, amely nagy dolog: „A teljesítményem most nem volt annyira meggyőző, de nagyon boldog vagyok, hogy végül így is nyertem. Kemény meccs volt, Ian pedig remek játékos. Akik még versenyben vannak, azok a kedvenceim, de a cél a legjobbat is legyőzni.”

Egyértelmű, Peter Wright teljesítménye volt az este legmagasabb átlagával a legkiemelkedőbb. A skót esélyt sem hagyott Kim Huybrechtsnek. Az már a bevonulásnál is feltűnt, amit Wright is kiemelt, hogy nagyon jól érezte magát a színpadon.

„Remekül éreztem magam, összeszedetten ment a játék, így boldog vagyok a teljesítményemmel. A következő meccsem nehéz lesz mert Simon jó barátom, és fantasztikus dartsot játszik. Ám ezeket az érzéseket félre kell tennem, ha felmegyünk a színpadra, mert akkor ellenfélként kell gondolnom rá.”

wrightr2_600.jpg

A jóbarátként titulált Simon Whitlock az egyre jobb formába lendülő James Wade ellen járt sikerrel: „Ebben az évben kifejezetten jól megy a Winter Garden színpadán, élvezem itt a játékot. Jól kezdtem, aztán kicsit berozsdásodtam. Bizonyos pontokat hoznom kellett volna, de már mindegy, mert megvan a győzelem és ez az, ami most számít igazán. Úgy érzem, hogy sokkal jobban megy a játék, mint amikor legutóbb eljutottam eddig.”

A World Matchplay csütörtökön a Gary Anderson-Joe Cullen és a már két világbajnokot kiverő Jeffrey de Zwaan-Dave Chisnall negyeddöntőkkel folytatódik.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr4714143127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása