9 Nyíl

"Felértem a hegytetőre, leestem onnan, de már úton vagyok vissza"

2018. október 11. 14:48 - Denis Potvin

Adrian Lewis nagy játékos, mindenki tudja róla. Kétszer nyert az Ally Pallyban, UK Opent, European Championshippet, World Cup of Dartsot nyert a sok-sok más címe mellett. Aztán tavaly sérülések érték és kicsúszott a legjobb tízből. A legfrissebb Order of Meriten a 16. helyen áll. De a legfőbb célja, hogy visszatérjen a legjobb négy közé, ahová hite szerint is tartozik. Még nem száz százalékos, de egyre magabiztosabban játszik. Erről beszélt most.

960.jpg

„Felértem a hegytetőre, leestem onnan, de már úton vagyok vissza – nyilatkozta a játékos – Az legfőbb törekvés, hogy visszakerüljek a legjobb négybe, ahová érzésem szerint tartozok. Ebben a pillanatban csak kis lépéseket teszek, mert még nem vagyok száz százalékos állapotban. Minden olyan versenyen, ahol szeretek játszani sikereket értem el. Sokkal több versenyen indulok, mint az előző években és ennek élvezem is az előnyeit.”

Lewis ebben a szezonban versenyt ugyan nem nyert, de két Players Championshippen és a Gibraltar Darts Trophym is eljutott a döntőbe, illetve másik két PC-n, és egy European Toruon elődöntőzött. Legutóbb a World Grand Prix-n a legjobb 16-ig ment.

Szólj hozzá!
Gamecente

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr7614295879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása