9 Nyíl

Gerwen a könnyeit nyelte

2016. május 13. 11:06 - Turpi9

Izgalmas és nagyon szórakoztató mérkőzéseket láthattunk tegnap este a Premier League 15. fordulójában. Volt 115, 121, 160, 164-es kiszálló, színes volt a paletta. A mérkőzés után megszólaltak a győztesek, illetve a hazai pályán szereplő holland Raymond van Barneveld is.

darts-premier-league-mvg-wright-taylor-lewis_3423894_1.jpgAz első mérkőzésen James Wade múlta felül a felvezető mérkőzésnek számító találkozón Robert Thorntont. Igaz, ez a körátlagján is érezhető volt, csak 89,16 sikeredett.

"Mindenképpen jól akartam játszani, és bár nem jutottam be a Play-Offba, pozitívan látom a dolgokat," mondta Wade, aki az este folyamán egy szép 160 kiszállót is bemutatott.

"Az egyik legjobb közönség előtt játszhattam, mindkettőnket támogattak. Nagyon élveztem, de sajnos kiestem a további küzdelmekből, nem leszek ott a Play-Offban." 

A második mérkőzésen óriási csatában döntetlenre tudta menteni a játékot Raymond van Barneveld. Sok magas kiszállót dobott, többek között 101, 120 és 121-ről is képes volt kiszállni. Ami még érdekes lehet, hogy nem sikerült 180-at hajítania a közönség előtt.

"A 'Barney Army' soha nem hangzott még ennyire jól mint itt, ez a megbecsülés talán karrierem legfontosabb momentuma," mondta az 5x világbajnok játékos. "Csalódott vagyok, hogy nem jutottam be a Play-Offba, arra viszont büszke vagyok, hogy így, ilyen körülmények között sikerült befejeznem a szezont." 

A harmadik meccsen Adrian Lewis számára már az is elegendő volt, hogyha csak pár leggel kap ki ellenfelétől, azonban a matematikázásnak Lewis elébe ment és megnyerte a mérkőzést.

"A terv estére az volt, hogy figyelmen kívül hagyom Peter eredményét, és csak a Gary elleni eredményre koncentrálok," mondta Lewis. "Alig várom a Play-Offot, és hogy Michael ellen játszhassak!"

"Jó játékkal a tornagyőzelmet is megtudom szerezni, nem félek Michaeltől, nem félek Philtől, nem félek én senkitől!"

Az utolsó mérkőzésen korunk talán két egyik legjobb játékosa csapott össze, ahol végül Michael van Gerwen gyűjtötte be a két pontot, ezen felül pedig a 25.000 font bónuszt is, mivel megnyerte a Premier League ezen szakaszát.

"Varázslatos volt, sokat jelentett ez nekem," mondta Gerwen. "A bevonulás hihetetlen érzés volt, alig tudtam visszatartani a könnyeimet." 

"Csodálatos érzés ilyen közönség előtt nyerni, nagyon rég vártak már erre, nem okozhattam csalódást. Darts karrierem egyik fantasztikus estéje volt a mai."

"Óriási volt a nyomás, örülök hogy megtudtam nyerni a mérkőzést. Vezetem a tabellát, ami nagy önbizalmat ad a következő hétre." A jövővel kapcsolatban is kifejtette véleményét. "A cím megszerzése a célom. Nagyon jó elődöntőknek és döntőnek nézünk elébe Londonban, készen állok rá!"

cisnakhweaa8sd1.jpg

Fordítás: B.G.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr418713110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása