9 Nyíl

Gerwen visszatérése

2016. május 20. 16:31 - Turpi9

Füzi István Ádám

Természetesen a mérkőzések után nyilatkoztak a játékosok, kicsit értékelték a saját eredményeiket és játékukat.

Kezdjük első körben az egyik harmadik helyezettel, Adrian Lewis nyilatkozatával. Ő Michael van Gerwen ellen lépett tábla elé, de 10-4 arányban alul maradt.

"Olyan este volt ez nekem, mint bármelyik más. A dobásaim jók voltak, csak az volt a baj, hogy mindig a drót rossz oldalán landoltak. Michael ma jobb volt, ezért megérdemelten nyert. Örülök, hogy sikerült egy ilyen komoly versenyen helyt állnom, és tudom, hogy több is van még bennem. Jövőre még többet fogok nyújtani, úgyhogy már megyek is vissza a tábla elé." 

A másik ágon Gary Anderson vívott kiélezett csatát, ám mint tudjuk, nem sikerült győzelmet aratnia a még mindig tündöklő csillagként ragyogó Taylor ellen.

"Kiábrándító este volt ez nekem. Nagyon sok duplát rontottam, de amikor visszajöttem, nem tudtam szintet váltani, ezért nem sikerült, de visszatérek. Amikor elkezdődött a szezon, arra törekedtem, hogy bejussak a legjobb négybe, és ha már idáig kerültem, meg akartam nyerni. Ez ma este sajnos nem jött össze.” 

A végig kiegyensúlyozott, szép játékot bemutató Phil Taylor is elmondta a véleményét a döntőt követően.

"Örülök, hogy sikerült eljutnom a döntőig. Michael legyőzött, nyomás alatt tartott, és hibázásra kényszerített. Egyszerűen fenomenálisan játszott, bár én igyekeztem mindent megtenni, de nem tudtam jól reagálni rá. A befejezései is egyszerűen tökéletesek voltak, és ez fáj nekem, hogy az enyéim nem sikerültek.” 

Végül pedig, de nem utolsó sorban a győztes, Michael van Gerwen is elmondta a saját értékelését, mind a verseny sorozatról, mind pedig a befektetett munkáról.

"Csodálatos szezon volt ez számomra, és nagyon örülök, hogy sikerült újra megnyernem ezt a címet. Számomra a világbajnokság után talán ez a legnagyobb verseny, ezért is céloztam meg ezt a trófeát, főleg azután, hogy az elmúlt két évben nem sikerült. Megnyerhettem volna őket, de akkor egyszerűen elhagytam magam. Ezért is örülök, hogy Phil ellen tudtam újra visszatérni. Visszafogottan játszottam, viszonylag kevés hibával, és a döntő pillanatokban sikerült a legjobbat választanom, ezért is örülök ennek a győzelemnek. Nekem ez nemcsak erről az estről szólt, hanem az előző tizenhat hétről is. Arról, hogy ha sok energiát fektetsz bele, akkor minden sikerülhet.” 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr338734822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása