9 Nyíl

A légmozgás ellen is harcolt, briliáns győzelem volt

2016. május 28. 15:00 - Turpi9

Fantasztikus mérkőzést láthatott a nagy érdemű a tegnap esti Dubai Duty Free Darts Masters döntőjében. Mint minden verseny után, megszólalt a tornagyőztes Gary Anderson és a finálé másik résztvevője, Michael van Gerwen, de Phil Taylor is értékelt a riporterek kérésére.

cjfjbhfw0aasxmw.jpg

"Briliáns győzelem," mondta Gary Anderson, aki 23 grammosról 25 grammosra cserélte a nyilait, harcolva a légmozgás ellen. "Nehéz volt, de láttam, hogy Michael elfáradt a végére - levette a gázról a lábát egy kicsit, és elrontott néhány duplát. Szeretek Michaellel játszani - hozzám hasonlóan harcol, a Michaelhez hasonló játékosok mindig jó meccseket vívnak. Vissza tudtam jönni a hátrányból, nagyon szoros mérkőzés volt."

"Másodszor vagyok itt, fantasztikus ez a hely, és fel is készít a World Series hátralévő részére. Tavaly mikor idejöttem, nem tudtam mire számíthatok, de sokat tanultam - most nehezebb nyilakat hoztam és sokkal jobban ment velük a játék."

A világelső Michael van Gerwen nem rejtette véka alá véleményét, egészen őszintén és nyíltan beszélt az érzéseiről.

"Csalódtam magamban!" mondta Gerwen. "Közel álltam a győzelemhez, de csak magamat okolhatom, hogy nem nyertem. Gary volt a jobb ma este."

"Túl sok duplát hibáztam. Úgy érzem, átadtam a győzelmet. 4 nyilat hibáztam a 9-6 leg álláshoz, itt ment el a meccs. Nem lehet ennyi duplát hibázni, Gary a megfelelő időben helyezett engem nyomás alá. Gratulálok neki - nem hibázhatsz olyan emberek ellen, mint Gary Anderson és Phil Taylor.

Az elődöntőben megbotló Phil Taylor is összefoglalta röviden a mérkőzését és beszélt a verseny nehézségeiről is.

"Nagyon jól játszott Gary és a kiszállókat is jól dobta, ezzel tudta megnyerni a mérkőzést," mondta Taylor. "Megvoltak a lehetőségeim, amiket nem tudtam kihasználni, de élveztem a játékot és már várom a jövő évi versenyt, mert szeretem ezt a helyet. Ez a legnehezebb helyszín, hiszen a szabadban van, és ráadásul nagyon meleg is. De ha itt tudsz játszani, akkor bárhol máshol is."

Fordítás: B.G.

Szólj hozzá!
Gamecente

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr948753492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása