9 Nyíl

Két belga mínuszban az EB első napja után

2017. október 27. 11:21 - adam_f

2017 PDC Unibet European Championship - Hasselt (értékelések)

Ahogy a tegnapi összefoglalónkból is kiderült, nem volt 100 feletti átlag a PDC Európa-bajnokságának nyitónapján, viszont két hazai játékostól máris könnyes búcsút vettek a hasselt-i aréna nézői (amely tegnap még kissé foghíjas volt, de ezt tudjuk be inkább a csütörtöknek), úgyhogy már csak egy belgáért szoríthatnak a mai napon. Volt még tegnap dupla-hollandi (de nem a mártás), illetve a két "honosított" versenyző is sikerrel vette az akadályokat. Néhány főszereplőt mikrofonvégre tudtak kapni, akik röviden nyilatkoztak is a tegnap estéről. Nézzük, miket is mondtak. 

ec.png

Gerwyn Price (WAL) - aki hátrányból fordítva ejtette ki Ronny Huybrechts-et:

600_price.jpg

"5-3-ról visszajönni nem egyszerű feladat, de szerencsére sikerült megoldanom. Általában ha én kezdek, mindig hátrányba kerülök, de hála az égnek, ezúttal jól jöttem ki belőle. Nem játszottam a legjobban, de tudtam, hogy ha esélyt kapok, azt nem szalasztom el, köszönhetően az utolsó játékban dobott maximumnak is. A dupláim jól mentek, azt hiszem nyolcból hatot tudtam értékesíteni. Erre tudok jelenleg építeni, és reménykedem abban, hogy a második körben már jobban fog menni minden." 

Ian White (ENG) - miután 6-5-re legyőzte Darren Webstert:

600_white.jpg

"Lehetett volna akár 4-1 nekem is, de valahogy leragadtam, és máris 3-2-es mínuszba kerültem. Soha nem szabad elrontani a nagy dobásokat, és amikor én mégis ezt tettem, Darren meg is büntetett érte. Még az a jó, hogy a végén ki tudtam dobni a 93-at, így legalább versenyben maradtam. Sikerült lecsapni a ziccert, így most már a következő meccsre készülök. Nem ez volt a legjobbam ebben az évben, de szerencsém volt, és megyek tovább az úton."

Simon Whitlock (AUS) - a James Richardson elleni győzelme után:

600_whitlock2.jpg

"Nagy győzelem volt ez, mivel James egy nagyon stabil formában dobó játékos. Úgy éreztem, hogy meglesz a mérkőzés, és bennem volt egy nagy, bullos kiszálló lehetősége is, amit végül 90-ről sikerült is megoldanom. Szeretném újra megnyerni ezt a tornát, és most jól is érzem magam ehhez."

Jelle Klaasen (NED) - miután 6-0-ra lemosta a pályáról honfitársát, Christian Kist-et:

600_klaasenkist.jpg

"Kemény mérkőzés volt, mert tudom, hogy Christian igazából mire is képes. Nehéz esztendőn vagyok túl, mivel meg kellett műteni a csuklómat, és ez elég szörnyű volt, de amit meg kellett tennem, azt most meg is csináltam. Jó átlagot dobtam a találkozón, és jól is érzem magam."

Michael van Gerwen (NED) - aki a másik holland házicsata győzteseként ment tovább a második körbe:

mvg_6.jpg

"Jó kezdés volt ez a részemről. Az elején kicsit lassú voltam, de aztán sikerült felvennem a ritmust. Már várom a második fordulót, amely már hosszabb lesz, ez pedig jobban fekszik a játékomnak."

A mai nap programja pedig a következő:

Délután (az 1. fordulóból - best of 11 legs):

Jonny Clayton - Dimitri van den Bergh
Dave Chisnall - Cristo Reyes
Benito van de Pas - Vincent van der Voort
Daryl Gurney - Steve Beaton
Michael Smith (3) - Nathan Aspinall
Rob Cross (6) - Martin Schindler
Joe Cullen (7) - Stephen Bunting
Peter Wright (2) - Krzysztof Ratajski

Este (a 2. körből - best of 19 legs):

Jelle Klaasen - Kyle Anderson
Simon Whitlock - Alan Norris
Michael van Gerwen - Ian White
Mensur Suljovic - Gerwyn Price

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr4013101924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása