9 Nyíl

A fiatalság volt ezúttal a favorit

2017. november 04. 14:15 - adam_f

2017 Ladbrokes World Series of Darts Finals - Glasgow (értékelések)

Ahogy már az összefoglalóban is fogalmaztam, nagyszerű kis estét varázsoltak nekünk a glasgow-i Braehead Arénában megjelent játékosok, közülük is a fiatalok voltak azok, akik a prímet vitték a péntek esti (és szombat hajnali) mérkőzéseken, melyek rezüméjét itt olvashatjátok el. Természetesen kíváncsiak voltak arra, hogyan is érezték magukat a játékosok, akik közül öten értékeltek a WSoD első napját. Parancsoljatok!

ladbrokes-world-series-of-darts-finals_ym0titm8ziwo1r6am5mkrdzzv.png

Chris Dobey - aki elbúcsúztatta Mensur Suljovicot és Gary Andersont kapta a második fordulóban:

cd_1.jpg

"Gary és én nagyon jó barátok vagyok versenyen kívül, ám ilyenkor félre kell tenni a barátságot, amikor a tábla elé állsz. Nagyszerű játékos és nehéz lesz ellene éppen Skóciában játszani, de felkészültem rá, hogy csak a saját játékomat hozzam, és már alig várom."

Max Hopp - akinek bejött a Jackpot és akire a világelső vár a második körben:

mh_1.jpg

"Nagyszerű győzelem ez nekem, mert ebben az évben sajnos nem voltam valami jó formában. Remélem, ez most elindít a jó úton. Keményen dolgozom, tudom azt, hogy képes vagyok elérni a céljaimat, és megmutathatom mindenkinek, hogy jó játékos vagyok. Michael a világ legjobb játékosa, így mindig felkészültnek kell lenned, ha le akarod győzni. Bízom magamban, és készen állok rá."

Dimitri Van den Bergh - aki az egyetlen százados volt a pénteki napon:

dimitri-van-den-bergh.png

"Az elmúlt hetekben jól éreztem magam, és rengeteget edzettem, főleg a kiszállózásra mentem rá. Elég szabadon szárnyalhattam a meccsen, bár ha kikaptam volna, akkor azonnal Wigan-be vettem volna az irány a Development Tour-ra. Szeretek dartsozni, és nem érdekel, ha éppen a színpadon, vagy a padlón vagyok. Mindig élvezni fogom a játékot és megteszek mindent, hogy jobb legyek."

Corey Cadby - aki már kihúzta a Kobra méregfogát, de vajon fel tudja-e olvasztani a Jégembert?

cc.jpg

"Nagy tűzijáték lesz, az biztos. Egyszer én, aztán meg ő...szóval varázslatos estére számítok. Természetesen nagyon tisztelem Gerwyn-t, de remélem, hogy ezen az estén én hagyom el győztesen a színpadot." 

Rob Cross - aki rövidzárlatot okozott Jonny Claytonnál, de ezúttal Kyle Anderson ellen kell helyt állnia:

robcross.jpg

"Kyle nagyszerű játékos, de ha elő tudom húzni a legjobb játékomat, akkor meg tudom nyerni a meccset. Óvatosnak kell lennem, mivel ő nagyon jó játékos és kedves srác, de jelenleg a magam dolgával foglalkozom és megyek tovább az utamon."

Emlékeztetőül a mai nap sorsolása (kezdés este nyolckor - magyar idő szerint):

2kor.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr713173540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása