9 Nyíl

MvG-tripla Skóciában

2017. november 06. 10:08 - adam_f

2017 Ladbrokes World Series of Darts Finals - Glasgow (értékelések)

Michael van Gerwen karrierje harmadik World Series sikerét könyvelhette el a tegnapi napon Skóciában. Ráadásul éppen egy felföldi játékos ellen sikerült végrehajtania ezt a nem mindennapi bravúrt. Most jöhetnének azok a fanyalgó frázisok, hogy ufódarts, meg az, hogy ez az ember egy robot. De nincs mese, el kell ismerni azt, hogy aki tud, az bizony tud. Ám mi most inkább fókuszáljunk arra, hogy mit is nyilatkozott a döntő két résztvevője a találkozó után.

gary_anderson_versus_michael_van_gerwen_wsod.jpg

Michael van Gerwen (NED):

600_vangerwentrophy_0.jpg

"Örülök, hogy ismét meg tudtam nyerni ezt a trófeát. Gary mindig keményen odateszi magát, te pedig tudod, hogy mire is számíthatsz tőle. Amikor három nyilat elrontott a duplára az elején, nekem pedig sikerült megnyerni az első játékot, biztonságban éreztem magam és onnantól kezdve mindig jókor jöttek a tömegek és a befejezések is.

Minden torna különleges, mert mindegyikben megvan az a pillanat, ahol még többet akarsz kihozni magadból, én pedig meg akarom nyerni ezeket a versenyeket. Még van bennem extra, amikor éppen szükség van rá, de mindig sulykolnom kell magamban, hogy éhesnek kell lenni a sikerre, különben nem fogsz nyerni." 

mvg_wsod_champ.jpg

Gary Anderson (SCO):

600_andersonvangerwen.jpg

"Michael egy jó játékos, és ez nem vitás. Szeretek vele játszani, s noha ma este én húztam a rövidebbet, már alig várom a következő alkalmat. Csak küszködtem abban, hogy fel tudjam venni vele a lépést. Elég régen játszottam már ilyen tempóban.

Jó hétvége volt ez nekem. Mindig kedves érzés, ha döntőbe jutsz Skóciában, viszont azt az egyet nagyon sajnálom, hogy nem tudtam megnyerni a versenyt a saját szurkolóim előtt."    

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr2713192470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása