9 Nyíl

"Ha kicsi a tét, a kedvem sötét..."

2018. február 09. 10:51 - adam_f

2018 Unibet Premier League of Darts - Motorpoint Arena, Cardiff (a második forduló értékelései)

Hogy kollégám frappáns címét idézzem: Nem számított sem epekő, sem hátfájdalom a Premier League tegnapi napon lezajlott második fordulójában. Viszont a jelenlegi világbajnok egyre nagyobb bajban van, és nem pusztán azért, mert kettőből semmi a PL-mérlege, hanem a UK Open szereplése is komoly veszélybe került. Villanyszerelő barátunk jelenleg egy elég komoly hullámvölgybe került, de bizakodóak vagyunk és reméljük, hogy minél előbb visszatalál a helyes útra. Most viszont lássuk inkább azt, hogyan is vélekedtek a győztesek a tegnap este után.

pl_2.jpg

PETER WRIGHT (SCO):

peter-wright-746668.jpg

"Michael-t legyőzni mindig nagyon jó érzés, mert párszor már sikerült. Ezt most ő engedte el, de még bőven van ideje. Keményebben fogok gyakorolni, mert nem ment annyira jól az elején. Michael viszont elhibázott néhány duplát, amit szerencsére sikerült megbüntetnem. Van még ott, ahonnan most ez jött, és jó, hogy két pontot kapsz ezért." 

SIMON WHITLOCK (AUS):

sw_1.jpg

"Madarat lehetne fogatni velem. Nem gondoltam volna, hogy ennyire jól kezdek. Egyszerűen nem vagyok képes a jövő hétig várni, annyira jól érzem magam. Rob nem játszott jól, én pedig azt tettem, amit tennem kellett: megnyerni a meccset. Lehet, hogy még nem tért magához a világbajnoki győzelem után, és ez teherként nyomja a vállát, de ő remek játékos és vissza fog térni. Most én vagyok a legmagasabban, de megyek tovább és játszom, amit kell, noha egy hét hamar eltelik, de ettől még fantasztikusan érzem magam."

MICHAEL SMITH (ENG):

michael_smith_3.jpg

"A múlt héten megharcoltam Gary ellen, de ezzel a győzelemmel szinte már a felhők között érzem magam. Két hét alatt két siker - ez hihetetlen dolog, és ráadásul négy ponttal állok, ami nagyszerű. Miután a hétvégén is jól ment a játék, úgy jöttem ide, hogy nyerni akarok. Kicsit lazábban ment ma ugyan, még az is benne volt, hogy elbukom, de örülök neki, hogy sikerült nyernem."

RAYMOND VAN BARNEVELD (NED):

barney_1.jpg

"Mensur kitűnő játékos, és nem fogja feladni a harcot. Megvolt az esélyem, és az utolsó legben ki is használtam. Nagyon boldog voltam a múlt héten, hogy 6-3 után pontot tudtam szerezni, de tudtam, hogy ezen a héten nyernem kell, mint amikor ugyanabban a szituációban voltam. Ez sikerült is, úgyhogy boldog vagyok. Jó dolog az első négyben lenni, de még csak két hét után vagyunk."

GARY ANDERSON (SCO):

anderson_8.jpg

"Jó, hogy végre pontokat tudtam szerezni, és még jobban is éreztem magam ezen a héten. Voltak jó és rossz szakaszaim is a találkozón, de nagyon nem kellett megerőltetnem magam. Hiányzott ugyan a gyakorlás, de szerencsére még megy a dolog, úgyhogy jóval boldogabbnak érzem magam, mint a múlt héten. Kicsit még zabos voltam az este bizonyos pillanataiban, de most már jobban megy minden, és majd mindig egy kicsivel több lesz."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr2113648106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása