9 Nyíl

"Jó mulatság, férfimunka volt..."

2018. július 24. 15:56 - adam_f

2018 BetVictor World Matchplay Darts - Winter Gardens, Blackpool (a harmadik nap értékelései)

Jó kis estét tudhattunk magunk mögött tegnap: két találkozó is hosszabbításba torkollott, miközben ketten pedig elég simán vették az ellenfél képezte akadályokat, és mentek tovább a második körbe, ahol majd szerdán fognak újra színpadra állni. Ennyit elöljáróban, most pedig nézzük, hogy miként is vélekedtek a tegnap esti győztesek a mérkőzéseikről.

680x340-betvictorworldmatchplaylogo.png

KIM HUYBRECHTS - aki a végletekig kitartott és továbbjutás lett a jutalma:

huybrechtsr1_600.jpg

"Annyira megkönnyebbültem, hogy sikerült győzni ezen a színpadon. Biztos voltam benne, hogy ha John megdobja a dupla 20-at, akkor megnyeri a meccset. Ám amikor láttam, hogy nem tudja, gondoltam megragadom az esélyt, és szerencsére össze is jött. Soha nem könnyű ekkora nyomás alatt játszani, de boldog vagyok a győzelem miatt, most pedig megpróbálom kiélvezni ezt a pillanatot."

SIMON WHITLOCK - aki félgőzzel is megoldotta a feladatát:

highview_600.jpg

"Richard fantasztikus játékos, aki sokkal jobban tud játszani, mint ahogy ezt ma este tette. Sohasem jó dolog, amikor egy barátod ellen játszol, de teljesen nyugodt voltam egész meccsen, és örülök neki, hogy továbbjutottam."

JAMES WADE - aki szintén hosszabbítás után kerekedett felül ellenfelén:

wader1_600.jpg

"Eléggé frusztrált voltam, azt hittem, hogy ennél jobban fog menni a játék. Csak fel akartam menni a színpadra, és játszani, nem akartam belekeveredni semmilyen felesleges dologba, mert az nem mutat igazán szépen. Kissé ideges és feszült voltam, hogy át tudok-e jutni a célvonalon. Szerencsére sikerült a vége, de ennél sokkal jobban kell játszanom."

PETER WRIGHT - aki átlagban kissé elmaradt a megszokottól:

wrightr1_600.jpg

"Jobban akartam játszani ezen az estén annál, mint ahogy végül alakult. Ideális esetben száz pluszos átlaggal fejezek be egy meccset, de még sok van hátra a tornából és bízom benne, hogy a következő körben sikerül nyernem Kim ellen."

Emlékeztetőül pedig íme, a mai nap programja - a második kör felső ági találkozói (magyar idő szerint este 8-tól):

Dave Chisnall - Michael Smith

Daryl Gurney - Joe Cullen

Jeffrey de Zwaan - Adrian Lewis

Raymond van Barneveld - Gary Anderson

 

Forrás: PDC 

Fotók: Lawrence Lustig

Fordítás: adam_f   

Szólj hozzá!
Gamecente

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr5114131763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása