9 Nyíl

Az a bizonyos légy...

2018. július 27. 11:57 - adam_f

2018 BetVictor World Matchplay Darts - Winter Gardens, Blackpool (a hatodik nap értékelései)

Azt hiszem, hogy a tegnapi nap volt eddig a torna csúcsa: Jeffrey de Zwaan eddig megállíthatatlannak, és rendre megoldhatatlan feladatnak tűnik a riválisok számára - ezt most Chizzy is megtapasztalhatta -, míg a torna másik találkozóján valami fenomenális alakítással rukkolt elő mind Gary Anderson, mind pedig Joe Cullen. Nem akarom ismételni tanult kollégámat, aki a tegnapi cikkében mindent kifejtett bővebben, inkább megmutatom nektek, hogy miként is vélekedtek a tegnapi nap résztvevői az estéről...  

680x340-betvictorworldmatchplaylogo.png

GARY ANDERSON - aki eposzba hajló csata után jutott be az elődöntőbe, nem mellesleg pedig még egy kilencnyilast is bemutatott:

andersonqf_600.jpg

"Örülök, hogy ma este sikerült kilencnyilast dobnom. Bár ilyen korán megdobni egy tökéletes leget nem valami jó dolog, mert túl sok időt vett el, hogy feldolgozzam agyban, ezért rengeteg olyan nyilat rontottam később, amit általában nem szoktam. Joe nagyon jól játszott az elmúlt időszakban, úgyhogy ezért is nagy dolog, hogy nyerni tudtam ellene. Most következik Jeffrey, aki kétségtelenül a torna játékosa a szememben. Aki itt nyerni fog, az akár a végére is odaérhet." 

Az a bizonyos kilencnyilas: 

JOE CULLEN - aki dobott egy BigFish-t, volt sansza a győzelemre és nagyot játszott a versenyen:

cullen_600_3.jpg

"Magam alatt vagyok. Úgy érzem, hogy most a jobbik játékos vesztett. Gary ott van a következő körben, én pedig nem. Klasszis játékos, és sok sikert kívánok neki az elődöntőben. Biztos voltam abban, hogy eltalálom a dupla 18-at, de belülre ment, aztán meg egy légy repült el keresztbe, amikor a dupla 9-re céloztam. Nem azt mondom persze, hogy megdobtam volna, de már igazából már nem is számít. Átgondolom az egészet, és biztos vagyok abban, hogy találni fogok pozitívumokat is benne."

Aki esetleg szeretné végigélvezni a teljes mérkőzést, annak itt a teljes videó (az a bizonyos légy 50:48 után repült be a felvételbe):

JEFFREY DE ZWAAN - akinek nem volt még elég, hanem rátett plusz egy lapáttal:

dezwaanqf_600.jpg

"Még mindig Álomországban vagyok - kezdte mondandóját a holland, aki Michael van Gerwen és Adrian Lewis után egy újabb kiemeltet búcsúztatott el a World Matchplay-en. Minden egyes játék után egyre magabiztosabbnak érzem magam. Most már úgy vagyok vele, hogy bárkit le tudnék győzni. Ez a hét egyre jobb és jobb lesz számomra. Most megünneplem ezt a sikert, majd pedig felkészülök a hátralévő mérkőzésekre. Hiszem, hogy megnyerhetem ezt a címet."

A negyeddöntők mai párosításai (magyar idő szerint este 8-tól):

Mensur Suljović -  Darren Webster
Peter Wright - Simon Whitlock
 

Forrás: PDC 

Fotók: Lawrence Lustig

Fordítás: adam_f 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://9nyil.blog.hu/api/trackback/id/tr9714144755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása